"Het oneerlijk voordeel is een onwaarschijnlijk unieke troef waar je concurrentie stikjaloers op is. Het is dé reden waarom klanten voor jou kiezen. "
Wat is de peper en zout die ervoor zorgt dat jouw produkt beter gesmaakt wordt dan dat van je concurrent? Naar het antwoord op die vraag kwam Cis een antwoord zoeken tijdens een boeiend gesprek afgelopen zomer. Wat maakt Canary Hill uniek? Waarom blijven klanten de weg vinden naar de webshop in de woekerende jungle van online aanbod? Pasklare antwoorden zijn er niet. Maar mijn verhaal en dat van een aantal andere grote én kleine Vlaamse ondernemers lees je in het boek "Het oneerlijk voordeel".
Het boek wordt voorgesteld op vrijdag 18 januari in Kortrijk Xpo, niet toevallig tijdens Velofollies want veel van de cases die aan bod komen zijn geworteld in de fietsbranche. Ik ga alvast zitten blinken op de eerste rij!
Essential cookies are strictly necessary to guarantee the proper functioning of the website.
Analytical
With this you allow us to collect anonymous data about the use of the website with third party cookies, such as the number of clicks and the behavior of visitors on the website. In addition, we can also perform marketing-related actions via this option.
By activating this cookie, you help us to further improve your experience.
Marketing
With this you allow us to collect marketing-related data via third party cookies.
By activating this cookie, you help us to further improve your experience
Privacy policy
This website uses cookies. If you want to know more, please refer to the cookie policy. By closing this banner, scrolling this page, clicking a link or continuing to browse otherwise, you agree to the use of cookies.